2 +2 hirdetési felület, amit imádni fognak weboldalad látogatói

2020. július 20., hétfőBlog

Már sokszor esett szó a bejegyzéseimben weboldalad különböző hirdetési felületeiről, amikkel még inkább kiaknázhatod weboldalad potenciáját - azaz növelheted az értékesítésed. Persze tök jó dolog, ha rendszeresen blogolsz, az oldalsávodat is hasznos információkkal, esetleg egy-egy hirdetéssel is feldobod, de lássuk be őszintén, ezek napjainkban már egyre kevesebbnek bizonyulnak.

Az oldalsávban elhelyezett hirdetéssel a probléma, hogy mobilon egyáltalán, de lehet hogy már tableten sem látszódik. A felugró ablak sem a legjobb megoldás, hogy a látogatót a vásárlás irányába tereld, mert azzal már eleve a weboldalad böngészésétől is elveszed a kedvét - felugró ablakot fontos információ közlésére használj, mint pl.: "nyitvatartás változás".

Tudom, hogy a weboldal/webshop tulajdonosok döntő többsége az imént említett 2 lehetőséget használja csak. Ennek általában 1 oka van: ők nem a PW CMS rendszerét használják, így nekik ennyi jut csak. Viszont az elkövetkező 4 lehetőséggel sokkal jobb konverziót érhetnének el  - azaz nagyban növelhetnék a bevételeiket, miközben a hirdetési kiadásaikat talán még csökkenthetnék is!

A kedves recepciós, aki fogadja weboldalad látogatóit

Az "Alsó hirdető sáv", ami egy mindig látható, a képernyő aljára vagy teljes szélességben rögzített csíkot, vagy jobbra/balra rögzített dobozt hoz létre. Figyelemfelkeltő, minden eszközön jól látható, de mégsem olyan tolakodó, mint egy felugró ablak.

Nekem leginkább egy recepciós jut róla eszembe, aki próbálja a látogatódat a "helyes irányba" terelgetni. Egy jó grafikával, és egy pár szóból álló szöveggel rendkívül hatékonyan hívhatod fel látogatód figyelmét.

weboldal hirdetési felület, banner

A kép alapján már biztos Neked is beugrott, hogy láttál már ilyet. Ezenfelül abban is egész biztos vagyok, hogy az emlékhez nem a tipikus "jajj, nem hiszem el, hagyjál már békén" érzet társul, mint egy felugró ablak esetében.

de ennél van még hatékonyabb is...

Értékesítési tölcsér a blog bejegyzéseidből, aminek a végeredménye a kiváló konverzió

Tudom, az Értékesítési tölcsér fogalmával általában a Landing Page-eknél (érkezési oldalak) találkozol. De miért ne kezdhetnéd az értékesítést az értékes bejegyzéseidnél.

értékes bejegyzések  értékesítés

Ha már úgy is blogolsz (mert azt muszáj), amivel értéket, tudást adsz át a látogatóidnak, miért ne ajánlanád nekik közvetlen a bejegyzésedben a kapcsolódó ajánlatokat?! Most ne arra gondolj, amikor a hírekkel foglalkozó portálon kávéfőző hirdetésen kell átgörgetned, hanem valóban releváns hirdetésekre!

Hirdetések akár kulcsszók alapján

Úgy is kialakíthatod hirdetési rendszered, hogy a bejegyzéshez felvett címkék/hashtag-ek alapján, prioritás szerint helyezi el a hirdetéseket a weboldalad. Azaz amikor írsz egy remek szakértői cikket a témádban, a hozzá leginkább releváns szolgáltatásod/terméked hirdetése kerül bele a bejegyzésbe.

Ha ebből nem járatod csúcsra weboldalad konverzióját, ... akkor talán semmiből sem 

(ebben a bejegyzésben is találsz hirdetést - meg van jelölve, hogy "hirdetés" - azaz ez így néz ki, pontosabban úgy, ahogy Te megálmodod)

 

+2 hirdetési felület, amit a webshopodban használhatsz ki

Hirdetés a webshopodba ami még a legkedvesebb eladót is lekörözi

Miért is állnánk meg itt, amikor kiaknázhatjuk a katalógus termék listázását is. Hiszen egy jól célzott információval, a megfelelő helyen és időben nagyban növelhető webshopod bevétele!

Gondolom, Te is mindig kíváncsi vagy, hogy egy webshopban milyen értékhatártól kapsz ingyenes szállítást?! De miért ne tudatnád ezt, vagy bármely hasonlóan fontos információt a termékek között - amik ráadásul még a rendelés értékét is növelhetik.

Ez esetben nem csinálunk mást, mint beszúrunk a kívánt pozícióba egy "áll terméket", ami nem más, mint a felszerkesztett hirdetésed, nézd:

hirdetés a webshop treméklistában

 

Egyáltalán nem tolakodó, mégis figyelemfelkeltő - a vásárlóid imádni fogják!
(Ezt a lehetőséget már a Katalógus Modul is biztosítja számodra, azaz ha csak a termékeidet szeretnéd feltölteni, de nem szeretnél online értékesíteni, ez a hirdetési felület akkor is a rendelkezésedre áll)

Weboldalad minden pontja potenciális hirdetési felület, pont a webshop kosárból hagytam volna ki?!

Ha webshopot üzemeltetsz, valahol meg kell jeleníteni a kosárba rakott termékek listáját is. Jó, gondoltam, lesz neki egy oldalsáv - de mit csináljak a túl sok hellyel????

Még szép, hogy oda is raktam egy bővítmény helyet, amit feltölthetsz a jobbnál-jobb hirdetéseiddel - akarom mondani olyan hasznos információkkal, amik a vásárlót több pénz elköltésére ösztönzik

webshop kosár hirdetés

 

Mint láthatod remek megoldásokat tartalmaz már most is a PW CMS rendszere, hogy weboldaladnak ne csak látogatói, hanem vásárlói is legyenek. Sőt, mivel folyamatosan fürkészem, kutatom az új trendek alakulását, ki tudja a jövőben milyen kreatív lehetőséggel fog bővülni a weboldalad?!

Kósi János webdeveloper
Kósi János

A weboldal készítés nem csak a munkám, a hobbim is. Az aktuális webes trendeket követve mindig azon gondolkozom, hogy lehetne belőlük hasznot csinálni.
Hogy ügyfeleimnek ne csak egy weboldalt, hanem működő rendszert biztosítsak, egyre többet foglalkozok online marketinggel is - meg kell hogy mondjam, már a hobbijaim között sorolom

Szólj hozzá Te is!
0 hozzászólás
PW CMS 1.5 · Adatkezelési szabályzat · Visszajelzés küldése
A weboldal cookie-kat használ. Adatkezelési szabályzatértem