ügyfélszolgálat: +36/30 826-81-03 | 8.00-16.00e-mail: info@pillango-weboldal.hu

5 tipp, hogy szerezz vevőt a felugró ablakokkal

Te sem szeretnél vevőket veszíteni. Szeretnéd, hogy a látogatóid észre vegyék remek ajánlataidat, de ezt természetesen nem zaklatással szeretnéd elérni? Erre a legjobb megoldás a felugró ablak, amit biztos hogy észrevesznek úgy, hogy a biztosítékot sem fogod kiverni náluk, így nem fognak fejvesztve menekülni weboldaladról.

Hogy megvalósítsd a zaklatásmentes figyelemfelhívást, csak egy pár plusz beállításra lesz szükséged, amikkel egy sokkal kifinomultabb felugró ablak viselkedést tudsz elérni. De természetesen az sem mindegy, hogy milyen tartalmat szeretnél látogatóiddal megosztani.

Ha vállalkozásodról van egy remek kis bemutatkozó, azaz Image filmed, amit szeretnél minden látogatónak lejátszani az oldalra érkezésekor, akkor csak rakd be egy felugró ablakba, kapcsold be a videó automata lejátszását, és kész is vagy. Ezzel nem fogod elriasztani a látogatót, de azért adj lehetőséget rá, hogy máshol is megnézhesse.

Na jó, de mi van akkor, amikor egy remek ajánlatra szeretnéd felhívni a látogatód figyelmét, vagy azt szeretnéd elérni, hogy iratkozzon fel a hírleveledre, hogy később könnyedén visszahívhasd a weboldaladra?!

 

Ez esetben sokkal trükkösebbnek kell lenned. Senki sem szereti, ha a weboldalra való érkezéskor, egyből elkezdik ajánlatokkal bombázni. Ha ezzel kezdesz, olyan fekete pontot fogsz kapni a látogatótól, amit egyhamar nem fogsz tudni lemosni magadról. Arról ne is beszéljünk, hogy azonnal be is fogja zárni a felugró ablakot, így még az ajánlatról is lemarad, ami egyébként ideális lett volna a számára.

 

A legjobb, ha a látogató elköteleződésére alapozol. Azaz várj meg egy olyan eseményt, amiből arra következtethetsz, hogy sikerült felkeltened a látogató érdeklődését - legyen az egy bejegyzés, vagy a szolgáltatásaidról szóló aloldal böngészése.

 

1. tipp - légy türelmes

Állíts be késleltetést a felugró ablak megjelenítéséhez. Ha a látogatód 2 perce olvas már egy bejegyzést, fürkész egy oldaladat, akkor minden bizonnyal érdekli céged szolgáltatása, terméke.

 

2. tipp - a végére ért?

Elolvasott egy bejegyzést, megnézett egy oldalt és most épp felfele görget, hogy tovább nézelődjön a weboldaladon? Ez is remek alkalmat kínál a felugró ablak megjelenítésére, hiszen pont több információt szeretne, amit Te rögvest megadsz neki! Kiválóan segítőkész magatartás.

 

3. tipp - hányadik oldalt olvassa?

Természetesen az is a fokozottabb érdeklődésre utal, ha már a 3., 4. vagy akár már az 5. oldalt nyitja meg. Ez esetben nem is kell késleltetni a megjelenést, csak egyszerűen ajánlj a látogatódnak egy még izgalmasabb tartalmat, amikor már a 4. oldalt nyitja meg.

A legjobban akkor jársz, ha több oldalmegnyitást is felsorolsz, például 3., 5., 7-10. oldalaknál jelenjen meg, így egész biztos, előbb vagy utóbb eléred a célod.

 

4. tipp - adj egyértelmű utasításokat

Szintén nagyon fontos eleme a felugró ablakoknak, hogy legyen egyértelmű és jól látható az utasítás, amit szeretnénk, hogy a látogató végrehajtson. Ne az lebegjen a szemed előtt, hogy ez legyen a grafikailag a legszebben kivitelezett ablak, hanem hogy a látogatóban azonnal tudatosuljon, mit várunk el tőle.

Használjunk nagy betűkkel írt címsort (csali szöveget), és jó nagy méretű gombot, amire egyértelmű utasítást írunk ki, mint például: "Megrendeléshez ide kattints" vagy "Feliratkozáshoz ide kattints", azaz ne olyat, hogy "További részletek itt...".

 

5. tipp - nem árt egy egérút sem!

Fordult már veled is elő, hogy egy felugró ablak túl korán jelent meg?! Még nem voltál rá megfelelően felkészülve, ezért gyorsan be is zártad?! Velem már nem egyszer...

Mindenféleképp azt ajánlom, hogy ilyen esetekre is számíts. Picit rövidebben, tömörebben, de jól összeegyeztethető dizájnnal jelenítsd meg a felugró ablakba elhelyezett ajánlatodat, egy olyan helyen, ahol jó eséllyel belefuthat a látogató - mint pl.: az oldalsáv, lábléc.

 

6. bónusz tipp
az aranyszabály, amit felugró ablakoknál is be kell tartanod!

Ez pedig nem más, minthogy sosem 1 hirdetésed fut egyszerre!

Mint Te is láthatod, ha sikerül egy picit jobb weboldalt birtokolnod, ami lehetőséget add arra, hogy a felugró ablakot oldalmegtekintésekhez; felfele görgetéshez; késleltetéshez kösd, megannyi remek lehetőség tárulkozik ki előtted, amit ki kell használnod!

Készíts egy felugró ablakot azok számára, akik még kevesebb mint 3 oldalt tekintettek meg weboldaladon. Legyen rajta egy 1 perces késleltetés, és a megjelenés felfele görgetés esetén. Persze ha a látogatód már a 8. oldal nyitja meg, neki szinte azonnal megjelenhet a felugró ablak, aminek tartalma úgy van megfogalmazva, hogy a már erősebb elköteleződéssel bíró látogató teszi vonzóvá az adott lehetőséget - hírlevél, kupon...

Az pedig már extra pont, ha lehetőséged van megkülönböztetni az új, a visszatérő és a bejelentkezett látogatót is - persze csak akkor, ha ki is használsz egy ilyen remek lehetőséget!

 

Weboldalad jól beállítható felugró ablakai szinte korlátlan lehetőséget tartogatnak számodra, melyekkel ha élsz, nem csak látogatód, de még vásárlód is lesz!

Szólj hozzá Te is!
0 hozzászólás
Pillangó Weboldal - PW CMS
A weboldal cookie-kat használ. Adatvédelmi irányelvekértem