ügyfélszolgálat: +36/30 826-81-03 | 8.00-16.00e-mail: info@pillango-weboldal.hu

Légy Te is első a Google-ben!

Igaz milyen jól hangzik?! Ráadásul mindenki, aki weboldalt szeretne, az első 3 kérdésében benne van. Mikor leszek első a Google találati listáján?! És én ilyenkor csak mosolygok.

A gyakorlottabbak egyből rávágják -gondolkozás nélkül-, hogy ide SEO kell, ide SEO kell (azaz Kereső Optimalizálás). Hát persze, felveszünk egy SEO szakembert, és egyből világbéke, és virágokba burkolózott mezők a lábaink előtt...

Nézzünk egy pár tipikus dolgot, amit ilyenkor az úgynevezett SEO szakértő egyből rá szoktak vágni:

 

1, szép URL-ek

Jó, igen, egy kezdő weboldalnál már elengedhetetlen, hogy az URL-ek "szépek", következetesek legyenek, azaz tükrözzék a weboldal felépítését
(pl.: /blog/alkategória/cikkcíme)

Namostakkor ez ott feneklik meg, amikor a konkurens weboldal, ami ráadásul a 2. helyen jön a Google találati listájában, ilyen URL-t tartalmaz "e107_plugins/cpg15x/index.php" - ez szerintem nem egy szép URL

 

2, helyesen megadott META adatok

A Google már kijelentette (nem egyszer), hogy nem veszi figyelembe a META leírást és a META kulcsszókat, mivel az nem volt másra jó, minthogy SEO szakemberek mesterkedjenek... ráadásul az iménti példa weboldal sem adta meg a META adatokat, mégis 2. helyezettek!

Arról nem is beszélve, mekkora munka lenne minden cikkhez "jól" kitölteni a META adatokat - így ezek a részek a PW CMS rendszerében el is tüntethetőek, aki akarja (hisz benne :) használja, viszont engem kifejezetten zavar...

 

3, és még sokáig sorolhatnánk...

A "mikre figyelj", hogy első légy a Google találati listáján lenyűgöző trükkök és tippek végeláthatatlan listáját most nem folytatjuk tovább... de rengeteg van - végül is el kell adnia magát valahogy a SEO szakembernek is :)

 

És akkor mi is az, ami valóban számít?!

Mennyire népszerű az adott weboldal! Mekkora a látogatottsága, hányszor kattintanak rá a kereső találati listáján, mennyi link mutat rá külső weboldalakról... és még sorolhatnánk, hogy mi alapján méri a Google egy oldal népszerűségét.

Tudom lehangoló azt hallani, hogy nincs varázspálca, amivel hipp-hopp a keresők első helyére röpíthetjük weboldalunkat, de ez van.

 

Igazából az lenne a leghelyesebb, ha belegondolnánk abba, mennyire is röhejes a "kívánságunk". A konkurens weboldalak, amik a kereső első helyeit foglalják el, már évek óta elérhetőek, sokszor több száz cikket írtak, amiket az évek során már tán milliószor is elolvastak.

Ha nekünk kellene ajánlanunk egy céget, melyiket ajánlanánk pártatlanság nélkül?! Amelyik már több ezer embert "kiszolgált", vagy azt az új céget, amiről szinte még semmi fogalmunk sincs, és még persze "semmit sem tett le az asztalra"?! Na ugye-ugye...

 

A legfőbb probléma a hozzáállásunkban van (ismét csak). Itt ismét arról van szó, hogy odabiggyesztünk egy weboldalt, aztán dől a pénz - remélem ezt senki sem gondolja komolyan! Ja, és felejtsük el ezeket a hülye szövegeket, amikkel a webshop-árús webstúdiók akarnak minket becsalogatni...

A magyar lakosság internetes vásárlóinak száma rohamosan nő (webáruház üzemeltetés, webáruház használat miatt), mára messze meghaladja a KSH által 2008-ban készített felmérése alapján közzétett 16%-ot.

Hagyja, hogy ezek az emberek az Ön internetes boltjában, webáruházában vásároljanak!

igaz milyen szépen hangzik?!

Nemsokára én is elindítom bérelhető weboldal rendszerem, de nekem valahogy akkor sem fűlik hozzá a fogam, hogy ilyen megvezetésekkel csalogassam be az ügyfeleket.
- Hiszem hogy van értelme cégeknek megjelenni a neten, csak nem így, és nem ezért!

 

Összegezve, az hogy weboldalunk előkelő helyet foglal el a Google kereső találati listáján nem egy "kezdő" állapot, hanem "munkásságunk" elismerése.

Lehet, hogy sokak számára furcsán hangzik, de nem is kell, hogy elsők legyünk a találati listákon! Ne azt tartsuk szem előtt, hogy mi legyünk az elsők a Google-ben. Attól még nekünk nem lesz jobb, ez még önmagában nem hoz ügyfeleket cégünk számára!

 

Érjük el hogy weboldalunk "hasznos" legyen.

Valódi információval lássa el látogatóit.

Ez a hozzáállás több szempontból is kifizetődő lesz. Egyrészt bejegyzéseinken keresztül is bebizonyítjuk az érdeklődőknek, hogy a mi cégünk ért is ahhoz, amit csinál, másrészt a végeredmény egy "önálló" weboldal lesz. Nem kell majd attól rettegnünk, hogy vajon a Google új fejlesztése nem fogja-e hátrébb sorolni weboldalunkat a listákon, nomeg ugye mindig lesz egy "nagyobb hal" - de igazából egy idő után már nem fogunk ilyenekkel foglalkozni, mert weboldalunkat folyamatosan valós érdeklődők fogják látogatni.

Szólj hozzá Te is!
0 hozzászólás
PW CMS 1.4.6 · Adatvédelmi irányelvek
A weboldal cookie-kat használ. Adatvédelmi irányelvekértem