ügyfélszolgálat: +36/30 826-81-03 | 8.00-16.00e-mail: info@pillango-weboldal.hu

Ezt a 3 dolgot akkor is tedd meg, ha még csak hezitálsz a weboldal készítésen

Még nincs céges weboldalad, de szeretnél?! Szeretnéd népszerűsíteni vállalkozásod online, de nem vagy benne biztos melyik webstúdiót keresd fel, vagy hogy milyen legyen leendő weboldalad?! Amíg ezen gondolkozol, tegyél meg egy pár lépést az online marketing felé!

Előző két bejegyzésünkben az Egyoldalas weboldalakkal, illetve az ingyenes, olcsó weboldalakkal foglalkoztunk. Ezeket azok a vállalkozók szokták keresni, akik még nem kifejezetten vannak tisztában, hogy milyen sokat is tud segíteni az ügyfélszerzésben egy "jó" weboldal.

Ez az az eset, amikor még a "jó" weboldal alatt azt érted, hogy szép a háttérkép, vagy hogy jó a színösszeállítás. Ez mind ízlés kérdése. Egyáltalán nem szükséges, hogy egy weboldal elnyerje mindenki tetszését, a célcsoportod elvárásainak kell megfelelnie!

A jó weboldalhoz ezeket a kérdéseket kell tudnod megválaszolni

  • mi a célja a weboldaladnak?
  • hogyan fogod használni a weboldalt, hogy elérd a célod?
  • milyen megjelenéssel kell bírnia a weboldaladnak, hogy elnyerje a célközönség bizalmát, és segítse marketing céljaid elérését?

Ezt a listát még sok további kérdéssel lehetne bővíteni, arról ne is beszéljünk, hogy mikor sikerül megválaszolnod egyet, akkor egyből 2 jön a helyére.

Sajnos, mi emberek hajlamosak vagyunk olykor elsietni a cselekedeteinket, főleg amikor weboldalról van szó. Olyan gyakran találkozunk azzal a kérdéssel,
"Neked még nincs weboldalad?!", hogy sokszor el is felejtjük, a dolog miértjét!

Ebből a "túlfűtöttségből" születnek aztán az elkapkodott weboldalak:

  • ingyenes/olcsó weboldal - most már Neked is van, csak épp jócskán nem tudod vele teljesíteni kitűzött marketing céljaid
  • egyoldalas weboldal - szépnek szép, de nem tartalmaz több információt, mint egy Facebook oldal (de legalább kevesebb pénz maradt a zsebedben)
  • a "félbehagyott" weboldal - amikor sikerült kifizetned nem kevés pénzt egy mindent tudó hihetetlen csúcs-szuper weboldalra, csak épp a tartalomnál elfogyott a lelkesedés, így a végeredmény egy weboldal célok nélkül

Nagyon fontos tisztáznunk, hogy a weboldal nem más, mint egy marketing eszköz! Azon belül is az online marketing eszköze, azok közül viszont a legfontosabb, leghatékonyabb, legidőtállóbb.

 

Viszont amíg az imént elhangzottakon gondolkozol, élj az alábbi lehetőségekkel!

Természetesen ezeket akkor sem árt megtenned, ha már van weboldalad!

 

Add céged a Google Helyekhez!

Ugyan ezt most már Google Cégemnek hívják, de akkor is megéri. Nem csak a Google+ oldala lesz így cégednek, hanem még a Google térképen is meg fogsz jelenni. Sőt lokális kereséskor, mint például Keszthely étterem, kiemelt helyen jeleníti meg a Google Helyek találatait.

 

Hozz létre Facebook oldalt!

Azon felül, hogy még posztolni is tudsz, ha valaki céged telefonszámát vagy nyitvatartási idejét szeretné megtudni, akkor itt meg fogja találni!

 

Kérj tőlünk tanácsot!

Természetesen nagyon szívesen segítünk a helyes út megtalálásában! A Kapcsolat menüpont alatt megtalálod telefonszámunk, de az ott elhelyezett űrlap kitöltésével levelet is küldhetsz nekünk. Munkaidőben természetesen az Online Ügyfélszolgálaton is elérhetőek vagyunk.

 

Mindenféleképp a weboldal egy olyan eszköz, aminek az elkészítését nem szabad elsietned. Ha Te már is bele akarsz fogni céged online népszerűsítésébe, tedd meg a fentebb említett lépéseket!

Neked is van ötleted?! Oszd meg velünk hozzászólásban!

Szólj hozzá Te is!
0 hozzászólás
PW CMS 1.4.6 · Adatvédelmi irányelvek
A weboldal cookie-kat használ. Adatvédelmi irányelvekértem